Wij gebruiken cookies. Akkoord
Proxsys bij Slot Loevestein

Klantenteam op bezoek bij Slot Loevestein

16 januari 2019 door Chantal Buijtenhek

Van veel van onze klanten weten we welke techniek(en) zij gebruiken en hebben we een globaal beeld van wat ze doen. Wat klanten nu precies doen, wat voor hen echt belangrijk is en hoe het bedrijfsproces er exact uit ziet, dat weten we in alle gevallen niet altijd tot in detail.

Inzicht in processen
Door met het hele klantenteam bij de klant langs te gaan, mee te kijken bij hun dagelijkse taken en processen en door inhoudelijk het gesprek aan te gaan, krijgen we een goed beeld van de primaire processen en de prioriteiten. Met deze inzichten zijn we in staat onze dienstverlening en mate van service te optimaliseren. Praktisch vertaald: inschatten wat een bepaalde service call voor impact heeft bij de klant.

Op bezoek bij Slot Loevestein
Met dit in het achterhoofd zijn we met ons klantenteam op bezoek geweest bij onze klant Museum Stichting Slot Loevestein. We zijn zeer welkom ontvangen met koffie, thee, muffins en eigen gemaakte stroopwafels. Er volgde een introductie van Renso Legius en Dre van Dongen rondom Slot Loevestein: wie ze zijn, wat ze doen en wat voor rol Proxsys inneemt in hun dagelijkse werkzaamheden. Voor veel collega’s kwamen er echte eye openers voorbij.

Relatie inhoud geven
Renso Legius over ons bezoek: ‘Heel fijn dat het team van Proxsys de tijd nam om eens in onze “Loevestein-wereld” te komen kijken. Behalve dat het verhelderend werkt, geeft het ook aan in hoeverre beide partijen toegewijd zijn om de zakelijke relatie inhoud te geven en verder uit te bouwen.’  

Praktijkervaring
Na de bijeenkomst hebben we een rondleiding gekregen door het kasteel. We kregen een kijkje achter de schermen, we hebben de kantoren gezien en de door ons geleverde hardware. We hebben dus alles wat van belang is, live gezien en uiteraard kennis gemaakt met een aantal medewerkers van Slot Loevestein. Een nu al praktische anekdote: best goed om bijvoorbeeld te weten dat als er een switch uitvalt, je via een ladder tussen de spinnenwebben door er naartoe moet om ‘m te kunnen checken…

Verhogen inlevingsvermogen
We kijken terug op een zeer geslaagd bezoek, zowel voor ons als voor de mensen van Slot Loevestein. Een dergelijk bezoek is zeker een herhaling waard bij andere klanten. In de praktijk meemaken wat de klant meemaakt, verruimt enorm het inlevingsvermogen van mij en mijn collega’s.

Delen via

Altijd en overal Ongestoord en ongemerkt veilig werken

De beste ICT leveren, dat doen we niet alleen