Wij gebruiken cookies. Akkoord
PROXSYS

Doen.

Standaardisatie is één van de grondbeginselen van Proxsys. En een hele belangrijke. Het zorgt ervoor dat we de IT van onze klanten eenvoudig kunnen beheren en innoveren. De gedachte hierachter is simpel; verschillende IT-omgevingen, leiden tot verschillende problemen, waarvoor je verschillende oplossingen moet zoeken. Aan elkaar gelijke omgevingen daarentegen, leiden tot hetzelfde probleem en je hoeft slechts opzoek naar één oplossing.

Operational excellence

Het beheren van de IT-omgeving wordt door standaardisatie dus eenvoudiger. Dat is echter niet hetgeen wat onze klanten ervan merken. Doordat we ook het oplossen van problemen kunnen standaardiseren, krijgen klanten snel een oplossing. De kwaliteit van de oplossing is hoog, omdat het loont hieraan voldoende tijd te besteden. Verreweg het belangrijkste voordeel voor klanten is dat we problemen preventief kunnen voorkomen. Zodra een probleem bij een andere klant is verholpen, rollen we de oplossing namelijk preventief uit bij andere klanten.

De 'best practice' uitwerken tot standaard werkwijze is iets waar we dagelijks mee bezig zijn. Doordat we op deze manier processen en procedures zeer efficiënt kunnen maken, houden we onze kosten laag en de klanttevredenheid hoog.

Enen en nullen

Op het diepste niveau bestaat ons werk uit enen en nullen. Zwart of wit. Aan of uit. Iets werkt wel, of iets werkt niet. Het komt dus nogal nauw. Dit vereist nauwkeurigheid. Door de wijze waarop wij de IT van klanten inrichten is de impact groot. Alle klanten maken namelijk gebruik van hetzelfde platform. Een 1 of een 0 op de verkeerde plek, kan betekenen dat duizenden mensen niet kunnen werken. Niets is menselijker dan het maken van een fout, vandaar dat we ons zover mogelijk laten helpen door de techniek.

Heb jij oog voor detail?

Functioneer jij goed in een gestructureerde organisatie?

www.werkenbijproxsys.nl

Proxsys werkt met deze partners