Corona & Thuiswerken

Corona zorgt voor snelle werkwijze aanpassingen; op deze pagina publiceren wij de handleidingen, tips en tricks rondom het gebruik van thuiswerk oplossingen.

Deze periode zijn we extra belast met alle vragen, wensen en klanten die maatregelen treffen. We doen ons uiterste best om hierop zo goed en zo snel mogelijk te reageren. Vind je het antwoord op jouw vraag niet op deze site? We horen het graag en bij voorkeur via e-mail; servicedesk@proxsys.nl

Vanwege de massale groep medewerkers die vanuit huis aan het werk zijn merken we dat ons platform erg druk is. We houden de systemen nauwlettend in de gaten en waar nodig brengen we extra capaciteit aan. Voor meer informatie hoe je snel kan inloggen op de online werkplek óf het overnemen van je pc vind je hieronder de handleidingen. Bedankt!

Actuele s
tatuspagina Proxsys diensten https://status.proxsys.nl/
Actuele statuspagina Microsoft diensten https://status.office365.com/
Servicedesk portal (aanmelden van tickets/ bekijken statussen): https://proxsys.itclientportal.com/

Abonneer je op updates van onze storingspagina, zo ben je altijd als eerste op de hoogte mochten er problemen zijn.


Gebruik je Microsoft Teams en werkt het momenteel niet zoals je gewend bent? Microsoft heeft vanwege de drukte op de omgeving diverse maatregelen getroffen om Teams ondanks de drukte goed te laten functioneren. Welke maatregelen er getroffen zijn lees je hier.

Kies je voor Proxsys, dan krijg je alles

De beste ICT leveren, dat doen we niet alleen