Als je wat hulp kunt gebruiken

Ook de service bij storingen of problemen is onderdeel van onze Alles-of-Niets-ICT. Ons klantenservice team bestaat uit experts die 24/7 klaarstaan.

Bel direct bij een acuut probleem

088-7769797

Meld minder grote issues snel en eenvoudig met de tool op je werkplek.
> Bekijk hoe dit werkt

of stuur een mail naar servicedesk@proxsys.nl

Het klantenserviceteam van Proxsys bestaat uit experts op verschillende gebieden. Er is altijd iemand beschikbaar die alles weet over online klantomgevingen, telefonie, netwerk of de clouddiensten. Van onze service mag je verwachten dat wij alles in huis hebben om onze klanten tevreden te houden en bij complexe problemen deze tot op de bodem uit te zoeken. Waar wij leren kan jij profiteren.

Doet de verbinding het niet zoals je van ons gewend bent? Check dan direct of er een storing is bij een server op onze statusspagina.

Naar live status

Trakteer jezelf op extra Proxsys service met een service uitbreidingspakket. Kies één van de onderstaande opties, of combineer ze voor extra zekerheid.

VIP-support: bang dat een IT-probleem zich ’s nachts voordoet en dat er geen support aanwezig is? Schakel dan de VIP-support van Proxsys in. Met dit pakket is onze klantenservice 24/7 bereikbaar voor ondersteuning en probleemoplossing. Dus óók ’s nachts.

Customer succes consultant: altijd als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste technieken, mogelijkheden en functies? Dan komt onze eigen customer succes consultant graag regelmatig bij je langs om je de nieuwste tips and tricks te laten zien. Zo ben jij altijd up-to-date!

Liever service op maat?

Om iedereen te kunnen helpen hebben we ook een pagina met handleidingen en hulpsoftware! Deze kun je hier vinden en zorgt ervoor dat je bij elke service ervaring snel en eenvoudig geholpen kan worden. We kunnen daarna ook eventueel gelijk de beveiliging en bedrijfsomgeving uitrollen met je. Maar dit is voor later zorg.

Naar Handleidingen en hulpsoftware

Stap 1.
Help! Mijn computer doet vreemd!
Stap 2.
Doet niks het meer of kun je nog verder werken?
Stap 3.
Meld je probleem
Stap 4.
Wij plannen het in en geven een melding als je probleem is opgelost
Stap 5.
Je kan weer aan de slag!

Stap 1. Help! Mijn computer doet vreemd!

Gebeurt er iets op je scherm of in je werkomgeving dat niet hoort? Da's niet best. Maar wees gerust: wij gaan je helpen om het op te lossen.

Stap 2. Doet niks het meer of kun je nog verder werken?

Als alle stoppen (letterlijk of figuurlijk) zijn doorgeslagen, willen we natuurlijk direct actie ondernemen! Kun je wel nog verder werken en is het probleem niet urgent? Meld het probleem dan via de tool in je werkplek.

Stap 3. Meld je probleem

Bel bij urgente problemen naar 088-7769797. Of heeft het geen haast en kun je wel nog door met je werk? Mail dan je probleem naar servicedesk@proxsys.nl of meld het van het sterretje op je werkplek, dit om de snelheid erin te houden voor iedereen.

Stap 4. Wij plannen het in en geven een melding als je probleem is opgelost

Om spoed ook daadwerkelijk prioriteit te kunnen geven, registreren we elke melding die binnenkomt via e-mail en telefoon. Deze worden vervolgens gesorteerd op urgentie en vervolgens ingepland. Zodra het probleem is verholpen, laten we het je weten.

Stap 5. Je kan weer aan de slag!

Het probleem is verholpen en je kunt weer zorgeloos verder met je werkzaamheden!