Bel direct bij een acuut probleem
Meld minder grote issues snel en eenvoudig met de tool op je werkplek.
> Bekijk hoe dit werkt
of stuur een mail naar servicedesk@proxsys.nl
De juiste expert op de juiste plek
Het klantenserviceteam van Proxsys bestaat uit experts op verschillende gebieden. Er is altijd iemand beschikbaar die alles weet over online klantomgevingen, telefonie, netwerk of de clouddiensten. Van onze service mag je verwachten dat wij alles in huis hebben om onze klanten tevreden te houden en bij complexe problemen deze tot op de bodem uit te zoeken. Waar wij leren kan jij profiteren.
Test één, twee, drie
Doet de verbinding het niet zoals je van ons gewend bent? Check dan direct of er een storing is bij een server op onze statusspagina.
Naar live statusExtra comfort en nóg minder gedoe
Trakteer jezelf op extra Proxsys service met een service uitbreidingspakket. Kies één van de onderstaande opties, of combineer ze voor extra zekerheid.
VIP-support: bang dat een IT-probleem zich ’s nachts voordoet en dat er geen support aanwezig is? Schakel dan de VIP-support van Proxsys in. Met dit pakket is onze klantenservice 24/7 bereikbaar voor ondersteuning en probleemoplossing. Dus óók ’s nachts.
Customer succes consultant: altijd als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste technieken, mogelijkheden en functies? Dan komt onze eigen customer succes consultant graag regelmatig bij je langs om je de nieuwste tips and tricks te laten zien. Zo ben jij altijd up-to-date!
Liever service op maat?Kun je wel wat hulp gebruiken?
Om iedereen te kunnen helpen hebben we ook een pagina met handleidingen en hulpsoftware! Deze kun je hier vinden en zorgt ervoor dat je bij elke service ervaring snel en eenvoudig geholpen kan worden. We kunnen daarna ook eventueel gelijk de beveiliging en bedrijfsomgeving uitrollen met je. Maar dit is voor later zorg.
Naar Handleidingen en hulpsoftware