Moderne ICT moet zijn als water uit de kraan

Wij zien ICT net zoals water dat uit de kraan komt: het zou altijd en voor iedereen beschikbaar, van hoge kwaliteit en veilig moeten zijn.

Bij Proxsys hebben we alle touwtjes in eigen handen. Dat betekent dat wij het hele ICT-beheer onder ons eigen dak uitvoeren. Van het eerste klantcontact tot de nazorg van ons klantteam tot de dagelijkse controle van jouw IT-systeem. Dat doen we zodat we zeker weten dat elk aspect goed en veilig geregeld is en dat jij als klant slechts één aanspreekpunt hebt.

Meer over onze techniek

Bij Proxsys begrijpen we de kracht van een ‘one-size-fits-all’ oplossing. Vanuit dit concept is ook onze Alles-of-Niets-ICT geboren. Desalniettemin weten we ook dat het soms beter is om het beste van beide werelden te combineren. Daarom hebben we bij Proxsys 4 verschillende ‘IT-oplossingen’ die je apart kunt afnemen, of gewoon kunt combineren.

Cloud – Onze moderne werkplekken zijn gebaseerd in de cloud. Via Microsoft 365 diensten kun je makkelijk online (samen)werken en weet je zeker dat al jouw bestanden en data overal en altijd toegankelijk én beschermd zijn.

Hybrid-Cloud – Maakt jouw onderneming nog gebruik van software en apps die nog niet beschikbaar zijn als cloud oplossing? Dan zorgen wij ervoor dat je het beste van beide werelden krijgt. Zo kun je de vertrouwde programma’s blijven gebruiken én de vruchten plukken van het werken in de cloud.

Connectivity – Als klant van Proxsys word je aangesloten op ons private WAN-netwerk. Zo weet je zeker dat jouw verbindingen beveiligd zijn en dat al jouw locaties voorzien zijn van snelwerkend internet.

Telefonie – Telefoonverkeer is een ijkpunt van elke onderneming. Of je nu vaste telefonie, een mobiele oplossing of zelfs een online-oplossing zoekt: wij zorgen ervoor dat je altijd optimaal bereikbaar bent.

Stap 1.
Weten wat er speelt
Stap 2.
Begrijpen wij je goed
Stap 3.
Verder brengen
Stap 4.
Laten werken

Stap 1. Weten wat er speelt

Deze fase start met jouw wensen en behoeftes. Wij willen graag alles van je weten. Van je toekomstdoelen tot de nieuwe technieken die je uit wil proberen. Nadat wij jouw bedrijf door en door hebben leren kennen, treden wij op als adviseur en sparringspartner om jouw wensen vast te leggen in de Proxsys roadmap.

Stap 2. Begrijpen we je goed?

Deze roadmap wordt gedeeld in de ‘begrijpen wij je goed fase’. Hierin vatten we nog een keer ons gesprek uit de eerste fase samen. De roadmap is op basis van onze techniek en jouw bedrijfsdoelen en zullen we altijd met elkaar in lijn zijn. Veranderen de bedrijfsdoelen dan passen we ook gezamenlijk de roadmap aan.

Stap 3. We brengen je verder

In de ‘verder brengen’ fase gaan we aan de slag met de implementatie van de roadmap. Dit gebeurt in fases waarbij migratiemomenten en eventuele pijnpunten vooraf duidelijk worden aangegeven zodat je precies weet wanneer je waar aan toe bent. Ons einddoel is onze klant blij maken met ICT zonder gedoe.

Stap 4. Laten werken

De laatste fase is de ‘laten werken’ fase en deze duurt meteen het langst. Het is namelijk de fase van reguleren en beheren waarin onze klantenteams voor je klaar staan en bij je langskomen voor een check-up. Wil je 24/7 door Proxsys ondersteund worden? Overweeg dan eens ons service uitbreidingspakket.

De medewerkers binnen een organisatie hebben vaak verschillende functies. Bij elke werknemer hoort een passende werkomgeving. Met de Alles-of-Niets-ICT van Proxsys heb jij voor elke nieuwe of oude werknemer een kant en klaar pakket klaarliggen dat direct in gebruik genomen kan worden.

Heeft jouw organisatie meerdere locaties en wil je dat deze allemaal voorzien zijn van een veilig en snel netwerk? Geen probleem! Met de gestandaardiseerde oplossing van Proxsys worden zowel de hoofdlocatie als alle sublocaties aangesloten op het privénetwerk van Proxsys. Zo garanderen wij een snelle, stabiele en veilige verbinding. Hoe groot of klein jouw netwerk ook gaat zijn.

Geen kastje-naar-de-muur-verhaal meer met onze Alles-of-Niets-ICT. Wij vormen het enige aanspreekpunt bij storingen en vragen. Zo krijg je altijd de juiste oplossing geboden én staat er altijd iemand voor je klaar om je te helpen en mee te denken voor de toekomst. Met onze Alles-of-Niets-ICT als fundering kun je namelijk makkelijk meegroeien met de techniek van de toekomst.

Wij geven je graag een kijkje in de Proxsys keuken. Omdat we trots zijn op onze werkwijze en op datgene wat ons onderscheidt van andere aanbieders. Neem een kijkje achter de schermen om te zien hoe wij onze standaardoplossing in verschillende scenario’s toepassen.

Meer techniek
CityTec

De Alles-Of-Niets-ICT implementatie bij CityTec

CityTec is voor meer dan 100 gemeentes een high-end system integrator die inzet op het…

Lees meer over CityTec
Woord en Daad

Altijd bereikbaar zonder gedoe met telefonie via Teams

Bij Stichting Woord en Daad werd er al op een moderne en flexibele manier gewerkt.…

Lees meer over Woord en Daad
ANBO

Eenvoudig en elegant: makkelijk thuiswerken met de telefonieoplossing voor ANBO

ANBO riep een telefoonlijn in het leven voor vereenzaamde ouderen die behoefte hebben aan een…

Lees meer over ANBO
ANBO
Independer

Een schaalbare klantenservice voor Independer dankzij Proxsys telefoonlijnen

Thuiswerken Door de komt van de coronacrisis, moesten de medewerkers van Independer in staat zijn om thuis…

Lees meer over Independer
Independer