Van melding naar monteur naar afhandeling: het systeembeheer voor Paans

MKB+
34 medewerkers

Paans zorgt voor duurzame installatietechniek. Dit doen ze op het gebied van zonnepanelen, cv-ketels en airco’s. Maar ze zorgen natuurlijk ook voor het onderhoud van deze zaken. Als in de winter de eerste vorst voor de deur staat, is een goed werkende verwarmingsketel natuurlijk onmisbaar. Dat het melden van een storing dan ook een essentieel proces is, begrijpt Proxsys.

Paans is al sinds jaar en dag klant. Proxsys voorziet het beheer van de totale IT- en telefonieomgeving. Dit gaat van werkplekbeheer tot serverbeheer tot een flexibele telefonieoplossing. Deze drie aspecten werken naadloos samen om het meldingsproces van storingen die binnenkomen vlekkeloos te laten verlopen.

Flexibel bellen vanaf kantoor of vanuit huis

Als er een melding binnenkomt gaat dit via de Cloud Telefoonoplossing. Deze oplossing maakt het mogelijk om flexibel te kunnen bellen met een goede en stabiele bereikbaarheid. Zo kunnen overdag een grote hoeveelheid telefoontjes vanaf kantoor verwerkt worden maar kan ook de avonddienst vanuit huis met gemak de telefoon aannemen.

Voor de medewerkers van Paans is het mogelijk om op twee verschillende manieren te bellen: via de traditionele weg met een vast toestel of via telefoniesoftware die het mogelijk maakt om via de laptop of een mobiel device te bellen. Zo wordt de flexibiliteit én de bereikbaarheid van Paans’ telefooncentrale vergroot.

Beheer voor optimale storingsafhandeling

Wanneer een storing telefonisch gemeld wordt, wordt er automatisch een werkbon aangemaakt. De monteur gaat vervolgens op pad met de werkbon op zijn tablet. Deze tekent de klant na het onderhoud af en er wordt meteen een factuur verstuurd naar de hoofdlocatie.

Proxsys voorziet de ondersteuning van deze planningssoftware en zorgt ervoor dat dit gehele proces soepel en veilig verloopt doordat de software draait op de servers in het Proxsys datacenter.

Daarnaast is Proxsys, net als Paans zelf, 24/7 bereikbaar voor calamiteiten zodat de monteurs van Paans ook ’s nachts erop uit kunnen om storingen te verhelpen.

Combinatie zorgt voor succesformule

Doordat Proxsys zowel voorziet in het beheer, de hardware en de telefonieoplossing, is er slechts één aanspreekpunt bij calamiteiten nodig. Er kunnen 24/7 meldingen worden gemaakt zodat eventuele storingen direct verholpen worden. Deze combinatie, waarbij IT en telefonie hand in hand gaan, levert een succesformule op.

Telefonie
RED

Van melding naar monteur naar afhandeling: het systeembeheer voor Paans

Hybrid-Cloud
CityTec

Van melding naar monteur naar afhandeling: het systeembeheer voor Paans